Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 6

Ztrácel jsem dech z toho polibku. Byla skloněná a něžné kužely jejích ňader lákaly mé oči. Teď bych kalhoty nemohl stáhnout. Cítil jsem takové pozdvižení v mé bederní oblasti, že tohle jsem naposled zaznamenal před patnácti lety na jedné diskotéce.

Jenže to mi bylo dvacet a dnes jsem už nebyl arogantní gigolo… Ladně se postavila a donesla ve skleněné misce salát a položila ho mezi dvě opalovací lehátka a lehla si. Rukou mi zamávala. Sednul jsem si na lehátko vedle a pozoroval padající večer.

Myslel jsem na průvody uniknuvších milenek, na desítky minut soubojů o nepodstatné hlouposti. Myslel jsem na Petru a její úsměv, když jsem si jí před lety bral.

Nechtěl jsem být neslušný host a tak jsem pohledem lehce navázal kontakt s Klárou. Cítil jsem se příjemně a uvolněně. A věděl jsem, že ona to ví a dokonce to chce. Ona chtěla, abych se cítil příjemně. Nechápavě jsem pozoroval vlnky na hladině bazénu.

Ležela na boku a pozorovala mě. Pravým stehnem zakrývala svá tajemství a levou rukou měla podloženou hlavu.

"Líbí se ti se mnou Pavle?" Přikývl jsem.

"Ale já to chci slyšet..." Jako by na mě byla napojená. Najednou mě napadlo, že možná i ona jen něco skrývá a bojí se.

"Nějak se cítím klidně a ..." Zastavil jsem se v polovině věty. Přesně takhle jsem se přece kdysi cítíval s Petrou.

"...a ... jen pokračuj, někdy to potřebujeme slyšet." Věděla, jak se cítím. Viděla do mě. Ta mlaďounká holka viděla do všech záhybů mozku. Vidličkou si nabrala trošku salátu a kousíček sýra jí padl na bříško.

Sklonil jsem se a rty jsem ten kousek ukradl. Bylo to drzé, ale já se najednou cítil tak jistý sám sebou. Cítil jsem její vůni a chtěl ji obejmout. V představách jsem to dnes udělal snad tisíckrát. V realitě jsem samozřejmě dostal strach.

"Kláro, cítím se zvláštně. Krásně i vyděšeně. Nechci, aby to skončilo nějak lacině." Pohladila mě hřbetem ruky na tváři.

"Ale vždyť přece nic nekončí. Ležíme tu, já jsem nahá, ty oblečený. V hlavě máme oba zmatek a povídáme si."

Sundal jsem si kalhoty, shodil tričko a sednul si na lehátko. Takže opravdu došlo na ty nové boxerky. Polohu ležícího střelce jsem musel zaujmout velmi rafinovaně. Skoro jsem se prozradil! Pro chlapa je časem všechno složitější... Chlap totiž vzrušení nemůže předstírat.

"Pavlíku, neřeš to. Věci se buď stanou a nebo nestanou. Všechno ostatní je zbytečné." Usmál jsem se a lehnul si na lehátko. Pozoroval jsem šednoucí oblohu a myslel na její tělo. Klářino tělo. Ležela vedle mě a byla krásná. Věděla, že je krásná a dávala mi klid. Podivuhodný klid. V hlavě mi běželo tisíce vzrušených myšlenek. Neměl jsem z nich strach, ale po letech jsem měl pocit, že by to mohlo mít smysl.

"Povídej mi něco hezkého, Pavlíku..." Poprosila něžně a já cítil, jak často bývá sama a já jsem na tom vlastně stejně.

"Když jsem byl kluk, tak jsem jednou četl od Sienkiewicze knížku Quo Vadis. Miloval jsem básníka Petronia a právě ten měl na začátku knížky věštbu: Tvůj život bude odrazem dne, kdy si se narodil. Ale na konci veštby měl i další větičku: A pak přijde ona. Láska. Vítězná a tvá smrt bude žlutý proud s rudými pruhy." Zapálil jsem si. Klára tiše ležela a za zavřenými víčky schovávala myšlenky. Pozoroval jsem její prsní dvorce a myslel na lehce kakaovou barvu jejích bradavek.

Chtěl jsem se s ní milovat. Víc, než bych dokázal přiznat.

"Petronius se narodil, když vybuchl Vesuv. Celý život miloval krásu a když si pro něj přišli pretoriáni, podřízl si žíly. Jeho otrokyně dostala svobodu, ale sáhla po noži s ním. Pak si rány obvázali, pomilovali se a nakonec nechali život uniknout. Spolu. Na loukách rostla žlutá květinka a obvazy na zemi byly zbrocené krví. Miluju Petronia!... ale asi to byl blázen..."

"Jsi jako on?" Usmála se, až jí vyskočily něžné vrásky kolem rtů. Miluji, když má žena ty malinké vrásky.

"Blázen? Haha. Když jsem byl mladý, tak jsem se tak cítil. Cítil jsem se tak nezávisle a bohémsky. Věkem pak ztratíš chuť dělat ukvapená rozhodnutí. Faktem ale je, že jsem se narodil, když k nám vjížděly ruský tanky."

"Věříš na lásku?"

"Věřit? Nevím, asi je to opravdu silné slovo. Láska?!Čím víc se v životě zklameš, tím víc chceš věřit, ale v podstatě tu víru pomalu ztrácíš!"

"Ale to my dva nebudeme ti ztracení, viď?" Chytila mě za ruku a odvedla si mě k bazénu. Skočil jsem do vody vteřinu po ní. Vynořila se a objala mě. Silně, majetnicky a přitom krásně.

"Máš krásné boxerky, ale já jsem nahá a to není fér." Chytila mi je a stáhla tak obratně, že jsem se nestačil hájit. Znovu mě objala a něžně si o mne opřela svá nádherná ňadra. Musel jsem vypadat jako naivní oceánograf, který se pokouší zkrotit ve vodě kosatku. Ta moje mne zatáhla na kraj bazénu a opřela o hranu bazénu. Nemohl a ani nechtěl jsem se bránit.

"Jsi nádherná..." Vydechl jsem a cítil, jak si tělo dělá co chce.

Klára mne přivinula mezi svá stehna a já cítil, jak vnikám. Pomalu a něžně. Usmívala se a já hledal její něžná místečka.

Na konci měla ten nejkrásnější orgasmus, jaký jsem zažil.

Sevřela mě tak, že jsem se nemohl nadechnout. Vlastně jsem už ani dýchat nechtěl. Chtěla se mnou milovat možná víc než já s ní.

Manželský sex, přidělovaný jako forma odměny nebo trestu, vystřídala vášeň a já se cítil jako puberťák, který poprvé zaskóroval. Držel jsem ji v objetí několik minut než povolila… políbila mě na tvář. Pak se položila na vodu a splývala.

Položil jsem se vedle ní … na nebi v prvních hvězdách jsem viděl obrysy našich těl.

 

A jak to bude pokračovat s Pavlíkem se dozvíme zase za pár dní...

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Radek Hromuško | pátek 31.10.2008 9:00 | karma článku: 14,62 | přečteno: 2094x
  • Další články autora

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 9

Chlap, co se prochází tichou nocí, vypadá jako ztracená kometa, která už dávno zapomněla, že má svůj ocasní odpad. Nechtěné částečky myšlenek a tužeb, které se v orgastickém ohni ztrácejí a mizí. V prvních momentech se otevírají černé díry našich tužeb a pak se ztrácejí v tobogánech zklamání...

24.11.2008 v 13:09 | Karma: 13,79 | Přečteno: 2262x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Nacisté v Litvínově

Aneb 17. listopad po devatenácti letech.Už dlouho se zabývám situací v Janově (jedné z částí Litvínova) a dnes mi přišel email. "Není nám lhostejné, že se z Litvínova stává cvičistě pro pouliční chuligány z celé republiky." a email dál rozkrývá zajímavé podrobnosti o aktérech demonstrace "Dělnické" strany...

14.11.2008 v 15:08 | Karma: 19,24 | Přečteno: 3293x | Diskuse| Politika

Radek Hromuško

ČEZ lže, krade a (bohužel) vydírá!!!

Můj přítel Lumír má s vyděrači ČEZu osobní zkušenost. Komando, daleko drsnější než policie na utkání Sparta - Ostrava, ho donutilo podepsat dluh a všechny soudy prohrál!!! Přemysl Vániš, šéf komanda ČEZ Měření, tvrdí, že honí zloděje, ale vážený pane, vy sám jste ten, kdo kryje vyděrače!!!

11.11.2008 v 15:49 | Karma: 24,81 | Přečteno: 2523x | Diskuse| Ekonomika

Radek Hromuško

V Poděbradech pozor na máničky!

aneb, rozhodnutí, které možná ještě platí! I když to už dnes není podstatné. Osobně jsem se nad tím dopisem docela pobavil...

10.11.2008 v 14:33 | Karma: 20,18 | Přečteno: 2204x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 8

Zakomplexovaný "blbec" Pavel (definice fanoušků) se dostal do velmi zajímavé situace a tak si s ním budeme hrát dál. Dnes si prožijeme poslední chvilky s Klárkou ve vilce a záleží jen na osudu.

10.11.2008 v 9:30 | Karma: 16,44 | Přečteno: 2081x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Palestinští vězni leží spoutaní nazí a v plenách, prozradily zdroje z nemocnice

21. května 2024  14:01

Palestinští vězni jsou při pobytech v nemocnici v Izraeli drženi připoutaní na lůžku s páskou přes...

Prosazovat důchodovou reformu chce koalice na mimořádné schůzi Sněmovny

21. května 2024  5:45,  aktualizováno 

Přímý přenos Nejtřaskavější bod z programu květnové schůze budou poslanci projednávat až příští týden, po...

Děti bez omluvenek či způsobilosti. Úbytek praktiků dopadá i na školy

21. května 2024

Premium Česko dlouhodobě trpí nedostatkem dětských lékařů, pediatři stárnou a ubývají. Situace se v...

Skončí Veselý v Radě ČT za urážky Vášáryové? Ani nevím, kdo to je, říká herečka

21. května 2024  13:39

Slovy člena Rady České televize Lubomíra Xavera Veselého vůči bývalé velvyslankyni v Rakousku,...

  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1938x
Televizní publicista, reportér a spisovatel.
Po práci pro Českou televizi, TV Nova i TV Prima.
Od roku 2004 působil zejména v redakci aktuální publicistiky České televize. Jeho zvláštní a ojedinělý pohled obohatil českou publicistiku. Jeho reportáže často vyvolávají protichůdné reakce. Svým osobitým stylem se dostává až k samému jádru jednotlivých případů. Největší ohlas vyvolaly reportáže o spartakiádním vrahovi (Spartakiádní vrah po dvaceti letech - 2005), bílinském případu (Hra na smrt - 2005), případ údajné sebevraždy jedenáctileté Soni (Stíny na houpačce - 2005), cestách českých drogových kurýrů za snadným výdělkem do drogových oblastí v Jižní Americe a Asii (Tomáš a Radek - 2005), případ vraždy mezi školáky v Hanušovicích (Hanušovice - 2005).