Nebudeš po mně chtít sex?

A to se opravdu stalo! Praha, rok 2003, ale vzpomínky mne na to neopouští!

Občas každý z nás má náladu jít se pobavit, zatancovat si, zasmát se. Občas se stane, že se večer zvrtne a skončí úplně jinak než naše představy. Stačí k tomu málo, třeba jen malinko naivně vypadající přírodní živel.

Prostě si sedla vedle mě a usmála se.

„Smím si přisednout?“ zářila jemně ovíněná a kouzelně bezprostředně se ke mně naklonila: „Adélka.“

Nečekala ani na pokyn ruky, přisunutí židle nebo dokonce slušné povstání sedícího muže.

Prostě si sedla a vlepila mi polibek na tvář.

„Karel, těší mě,“ usmál jsem se. Nemohla mě překvapit. Koukal jsem do těch jejích modrých, velikých magnetů. Byla mlaďounká, a já se cítil čím dál víc starší. Naklonila se a připálila si lehkou Lucky Strike o svíčku na stole.

„Slavím tady narozeniny a chci se bavit,“ zase se kouzelně, malinko nepřítomně usmála, až mě to docela odzbrojilo.

„Já neslavím nic, ale taky se chci bavit, teda, původně jsem si přišel zatancovat, ale asi připadám místním dámám jako sexuální deviant, tak sedím a upíjím.“

Zavrtěla hlavou: „Nééé, nevypadáš jako deviant, jsi roztomilej, fakt roztomilej.“ Teď jsem se rozesmál zase já...

„Tak půjdeme tancovat?“

„Jasně, jdeme!“ rozkázala, jako by to byl její nápad a táhla mě na parket. Docela zábava v té dobré společnosti. Bláznivá světla tancovala po celém osazenstvu malého baru. Podivný pelmel zvláštních osob.

Lascivní blondýna nabízela své vnady evidentně opuštěnému černouškovi, parta opálených hochů s partnerkami zjevně spřádala plány na obrání mladých Němců sedících u pátého půllitru piva a konečně stůl fanoušků Pepíka Zímy se bavil na hity let osmdesátých.

Sakra, jak rychle se to všechno mění! Moje Adélka vyváděla erotické kreace jako Britney Spears před zrcadlem a já se s chutí přidal. Cítil jsem, jak se její útlý pas vlní, cítil jsem, jak se mladé svaly napínají a uvolňují. Bylo to přesně to, co jsem si přál. Tanec a víření. Napětí střídalo uvolnění.

Chytila mě za ruku a táhla ke svému stolu.

„To je Karel a je roztomilej.“

Adolescent s kroužky v uších a v nose se svou stejně ozdobenou kamarádkou se tvářili velmi nedůvěřivě.

„Přátelé, nejsem žádný deviant, jen jsem vyrazil se pobavit, víte.“ Debilnější větu jsem opravdu nemohl zahlásit.

Okroužkovaný exotický týpek se zatvářil, jako kdybych ho pozoroval při močení a jeho partnerka zase chápavě, jako kdyby si říkala, že jsem starej kocour, co si vyrazil za mladým masem. Ano, cítil jsem se velmi příjemně, ale obě kroužkovaná stvoření naštěstí s nezájmem odplula na taneční parket.

„Oni mě hlídají,“ prohlásila významně Adélka, „teda nééé, že bych to potřebovala, ale je to lepší.“ Chytila mě za ruku, jemně, ale pevně. Mlčel jsem a vracel stisk. Schovaní v obláčcích dýmu v nočním baru jsme ztracení a daleko od lidí. V jejích modrých tůňkách by se ztratil každý chlap.

Pohladil jsem ji po tváři. Palec klouzal od očních víček přes tváře až ke rtům. Líbilo se mi to a jí samozřejmě také.

Najednou se jako pružina zvedla a začala se štrachat v kabelce: „Měla jsem tady patnáct set korun, a všechno je pryč...“

„Rád tě pozvu,“ viděl jsem problém a řešil jsem ho.

„Ne, to nemůžu...“

„Ale můžu to já...“

„Nééé, vážně ne, ty bys po mně potom chtěl sex...“

Koukal jsem na ni překvapeně, ani mě nenapadla podobná souvislost, i když je fakt, že podobné myšlenky se v hlavě plazí snad každému mužskému. Mně ovšem nijak plánovitě, spíš jako snová linka, jen záchvěv, nic víc.

„Ne, ne, ne... to, jestli tě pozvu, nijak nesouvisí se sexem. Prostě tě mám chuť pozvat a jsem dospělý, takže ne, to, že tě pozvu na drink, nebude mít žádný sexuální podtext,“ malinko jsem kecal, ale kdo by v takové chvíli nelhal.

„Fakt po mně nebudeš chtít sex?“ tvářila se nedůvěřivě. „Každej, koho jsem potkala a pozval mě na drink, tak po mně chtěl sex!“

„Já prostě ne, nechme večer plynout a nechme všemu volný průběh, Adélko,“ zvedl jsem prst, chytil ji za ruku a odvedl si ji k baru.

Jablkový džus s vodkou – nerozuměl jsem té kombinaci, ale objednal jsem to. Adélka začala prosit o svůj song přehrávače desek (do dýdžeje měl dost daleko). Za jejími zády jsem mu naznačil, že jeho drink čeká u barmana, a on pustil její přání.

Nádherné tělo se svíjelo v absolutním šílenství rytmu. Líbí se mi, bože, jak moc.

Najednou se ode mě odlepila a postavila se doprostřed parketu. Nádherným Kleopatřiným gestem zastavila hudbu, založila si ruce v bok a ztichlým sálem se nesl její velmi jednoznačný hlas: „Pánové, dámy, tak tenhle roztomilej chlap mi před pár minutama řek, že se mnou nechce mít sex.“

Minuta absolutního ticha, blondýna od vedlejšího stolu přestala obírat ztraceného černocha, cikáni se svými spolupracovnicemi přemýšleli, co pro ně nová situace znamená a zájezd důchodců se zájmem zvedl hlavu od mačkání zvlhlých dlaní pod stolem. Špendlík by bylo slyšet padnout a ten můj středněvěký pot si klidně stékal po zádech.

„Blbec,“ zahlásila snědá konkubína u stolu plného nočních pracovních povinností, „je to vůůůl!“

„Jasně, na co si tady hraješ, frajere,“ vyskočil cikán do té chvíle klidně sedící u stolu, „naše holky ti nevoní.“ Strčil do mě, až jsem se opřel o zrcadla.

Černoch přiběhl na pomoc a tlačil se na romského aktivistu a blondýna se také postavila na moji obranu: „Třeba se mu nelíbí...“

Důchodci, již značně ovinění, začali okřikovat své romské sousedy a když padla věta: „Vraťte se do Rumunska!“ tak to nevydržel šéf romské party a jedním rázem převrátil jejich stůl i s pitím. Jeden z důchodců zachytil prázdnou láhev od vína v letu a praštil jí romského hromotluka do hlavy. To ovšem velmi rozohnilo dámské osazenstvo romského stolu, které se zkušenými hmaty vrhlo na halenky starších dam. Černoch mezitím uložil romského křiklouna na zem.

Adélka se koketně otočila: „Vidíš, co děláš!“ Usmála se, překročila všechny ležící, sbalila kamarády a odcházejíc jen tiše prohodila: „Jsi blbec.“

Autor: Radek Hromuško | středa 15.10.2008 8:00 | karma článku: 25,54 | přečteno: 1755x
  • Další články autora

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 9

Chlap, co se prochází tichou nocí, vypadá jako ztracená kometa, která už dávno zapomněla, že má svůj ocasní odpad. Nechtěné částečky myšlenek a tužeb, které se v orgastickém ohni ztrácejí a mizí. V prvních momentech se otevírají černé díry našich tužeb a pak se ztrácejí v tobogánech zklamání...

24.11.2008 v 13:09 | Karma: 13,79 | Přečteno: 2262x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Nacisté v Litvínově

Aneb 17. listopad po devatenácti letech.Už dlouho se zabývám situací v Janově (jedné z částí Litvínova) a dnes mi přišel email. "Není nám lhostejné, že se z Litvínova stává cvičistě pro pouliční chuligány z celé republiky." a email dál rozkrývá zajímavé podrobnosti o aktérech demonstrace "Dělnické" strany...

14.11.2008 v 15:08 | Karma: 19,24 | Přečteno: 3293x | Diskuse| Politika

Radek Hromuško

ČEZ lže, krade a (bohužel) vydírá!!!

Můj přítel Lumír má s vyděrači ČEZu osobní zkušenost. Komando, daleko drsnější než policie na utkání Sparta - Ostrava, ho donutilo podepsat dluh a všechny soudy prohrál!!! Přemysl Vániš, šéf komanda ČEZ Měření, tvrdí, že honí zloděje, ale vážený pane, vy sám jste ten, kdo kryje vyděrače!!!

11.11.2008 v 15:49 | Karma: 24,81 | Přečteno: 2523x | Diskuse| Ekonomika

Radek Hromuško

V Poděbradech pozor na máničky!

aneb, rozhodnutí, které možná ještě platí! I když to už dnes není podstatné. Osobně jsem se nad tím dopisem docela pobavil...

10.11.2008 v 14:33 | Karma: 20,18 | Přečteno: 2203x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 8

Zakomplexovaný "blbec" Pavel (definice fanoušků) se dostal do velmi zajímavé situace a tak si s ním budeme hrát dál. Dnes si prožijeme poslední chvilky s Klárkou ve vilce a záleží jen na osudu.

10.11.2008 v 9:30 | Karma: 16,44 | Přečteno: 2081x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Den Druhý - Pábitel Milan a kovbojský vlak

11.10.2006 - Tachov - Domažlice - Furth im Wald - Domažlice - Klatovy - Železná Ruda - Klatovy - Horažďovice - Strakonice Celkem 692 kolimetrů a spusta pábitelů na cestě!!!

9.11.2008 v 16:10 | Karma: 12,19 | Přečteno: 1493x | Diskuse| Cestování

Radek Hromuško

Janov je válečná zóna

Janov u Litvínova se v minulých dnech stal téměř válečnou zónou. Na jedné straně příslušníci radikálních nacionalistických sdružení a starousedlíci a na straně druhé nově nastěhovaní příslušníci rómské komunity. Právě dnes se do Janova vracím a jsem opravdu zvědavý, jak vypadá "běžná" sobota v Janově.

8.11.2008 v 12:38 | Karma: 17,82 | Přečteno: 1772x | Diskuse| Společnost

Radek Hromuško

Den první - První noc v Nonstopu (Tachov)

10.10.2006 - Praha - Plzeň - Cheb - Hranice v Čechách - Cheb - Planá u Mariánských Lázní - Tachov Celkem 358 kilometrů a ani jeden z nás zatím necítí únavu. Vždyť také máme naspáno z domova.

8.11.2008 v 11:34 | Karma: 12,12 | Přečteno: 1213x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Velká železniční výprava Rudolfa Křesťana a spol. v roce 1978

Právě nostalgie je to co má vyvolat následující text. Je to úryvek z článku Rudolfa Křesťana z roku 1978. Tehdy mi bylo deset let, ale vzpomínka na ten článek ve mě jednoduše uvízla. Fascinovalo mne to dobrodružství a proto si od zítřka připomeneme desetidenní dobrodružszví z roku 2006.

7.11.2008 v 14:10 | Karma: 16,03 | Přečteno: 1202x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Velká železniční cesta "Kolem Česka - 2006" - 1

První zaznamenanou cestou podél hranic Československa byla cesta Rudolfa Křesťana s přáteli v roce 1978. Nápad cestu zopakovat vznikl v roce 2006, kdy jsem se na cestu vydal s Martinem Langerem a na závěr jsem se rozhodl cestu zopakovat letos. Tentokrát jsem jel sám a vyjížděl jsem na všechny konce tratí v českém pohraničí. Nejdřív se ovšem vrátíme na chvilku do roku 1978 a roku 2006.

7.11.2008 v 11:21 | Karma: 13,10 | Přečteno: 1485x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Víš, lásko, pomalu svítá - 4. díl

Snad statisíce pohledů, které hledávají ve tmě tvé něžné obrysy, lásko. Vím, že už nejsi. Rozplynula se ta chvilinka, kdy jsem ti byl blízko, a já neumím vrátit čas. Člověk je pak plný výčitek, že nedokázal zachytit moment, kdy si mohl vybrat.

7.11.2008 v 2:32 | Karma: 11,48 | Přečteno: 1198x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 7

Ano, přátelé, tak jsem spáchal další díl. Hrdina si prochází neuvěřitelnou eskapádou, i když možná kdyby věděl, co se stane, tak by seděl doma s manželkou a opíjel se svým mizerným osudem. Příjemné vzrušení do pondělního pracovního procesu...

5.11.2008 v 12:30 | Karma: 14,58 | Přečteno: 1772x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

... a to všechno odnes čas

Když se chlap dostává do středního věku přichází krize. Nejdřív si ji neuvědomuje, ale pak...

3.11.2008 v 22:16 | Karma: 10,10 | Přečteno: 1076x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Plamínky tancují ti ve vlasech

Key West - 3.8.2000 - A proč ne. Docela na Key vzpomínám. Po letech se mi dokonce ozval přítel z ostrova a bylo to příjemné i poučné.

2.11.2008 v 13:41 | Karma: 11,08 | Přečteno: 982x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Dotýkám se noci

Key West - 23.7.2000 - Jednoduše historie, ale mám ji rád stejně jako Key West.

2.11.2008 v 8:35 | Karma: 10,12 | Přečteno: 1115x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Terezko, já jsem nechtěla! - 6.díl

Každého z nás kazí možnost volby, ale někdy ji prostě nemáte...

1.11.2008 v 8:00 | Karma: 11,18 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Pepa je prostě samec

Ta moje se naštvala a byl z toho skandál! Nic jsem neprovedl, nepiju, nekouřím, jen jsem prostě rychlejší než smrt a to u chlapa prostě není dobré.

1.11.2008 v 7:54 | Karma: 14,44 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 6

Ztrácel jsem dech z toho polibku. Byla skloněná a něžné kužely jejích ňader lákaly mé oči. Teď bych kalhoty nemohl stáhnout. Cítil jsem takové pozdvižení v mé bederní oblasti, že tohle jsem naposled zaznamenal před patnácti lety na jedné diskotéce.

31.10.2008 v 9:00 | Karma: 14,62 | Přečteno: 2094x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Extáze

Tiše se usmála a zadívala se na mě svým andělským pohledem. „Měl bys dbát na své zdraví, miláčku.“ Neměl jsem chuť na cokoliv dbát. Šéf mě iritoval, práce mě srala a doma jsem měl typický chaos. Už pár týdnů jsem přemýšlel o dovolené a otázky na svůj jídelníček jsem považoval za zbytečnost.

30.10.2008 v 9:44 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Očima vraha III.

Poslední díl z ukázky textu, který byl zveřejněn. Zbytek zatím leží v mém počítači. Nicméně text sloužil, jako podklad pro filmový scénář, který vznikl ve spolupráci s Tomášem Hanákem. Film "Nelítostně" se začne natáčet příští rok.

30.10.2008 v 8:12 | Karma: 9,02 | Přečteno: 1029x | Diskuse| Poezie a próza
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1938x
Televizní publicista, reportér a spisovatel.
Po práci pro Českou televizi, TV Nova i TV Prima.
Od roku 2004 působil zejména v redakci aktuální publicistiky České televize. Jeho zvláštní a ojedinělý pohled obohatil českou publicistiku. Jeho reportáže často vyvolávají protichůdné reakce. Svým osobitým stylem se dostává až k samému jádru jednotlivých případů. Největší ohlas vyvolaly reportáže o spartakiádním vrahovi (Spartakiádní vrah po dvaceti letech - 2005), bílinském případu (Hra na smrt - 2005), případ údajné sebevraždy jedenáctileté Soni (Stíny na houpačce - 2005), cestách českých drogových kurýrů za snadným výdělkem do drogových oblastí v Jižní Americe a Asii (Tomáš a Radek - 2005), případ vraždy mezi školáky v Hanušovicích (Hanušovice - 2005).