Radek Hromuško

Televizní publicista, reportér a spisovatel.
Po práci pro Českou televizi, TV Nova i TV Prima.
Od roku 2004 působil zejména v redakci aktuální publicistiky České televize. Jeho zvláštní a ojedinělý pohled obohatil českou publicistiku. Jeho reportáže často vyvolávají protichůdné reakce. Svým osobitým stylem se dostává až k samému jádru jednotlivých případů. Největší ohlas vyvolaly reportáže o spartakiádním vrahovi (Spartakiádní vrah po dvaceti letech - 2005), bílinském případu (Hra na smrt - 2005), případ údajné sebevraždy jedenáctileté Soni (Stíny na houpačce - 2005), cestách českých drogových kurýrů za snadným výdělkem do drogových oblastí v Jižní Americe a Asii (Tomáš a Radek - 2005), případ vraždy mezi školáky v Hanušovicích (Hanušovice - 2005).
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1938x

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 9

Chlap, co se prochází tichou nocí, vypadá jako ztracená kometa, která už dávno zapomněla, že má svůj ocasní odpad. Nechtěné částečky myšlenek a tužeb, které se v orgastickém ohni ztrácejí a mizí. V prvních momentech se otevírají černé díry našich tužeb a pak se ztrácejí v tobogánech zklamání...

24.11.2008 v 13:09 | Karma: 13,79 | Přečteno: 2262x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 8

Zakomplexovaný "blbec" Pavel (definice fanoušků) se dostal do velmi zajímavé situace a tak si s ním budeme hrát dál. Dnes si prožijeme poslední chvilky s Klárkou ve vilce a záleží jen na osudu.

10.11.2008 v 9:30 | Karma: 16,44 | Přečteno: 2081x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Víš, lásko, pomalu svítá - 4. díl

Snad statisíce pohledů, které hledávají ve tmě tvé něžné obrysy, lásko. Vím, že už nejsi. Rozplynula se ta chvilinka, kdy jsem ti byl blízko, a já neumím vrátit čas. Člověk je pak plný výčitek, že nedokázal zachytit moment, kdy si mohl vybrat.

7.11.2008 v 2:32 | Karma: 11,48 | Přečteno: 1198x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 7

Ano, přátelé, tak jsem spáchal další díl. Hrdina si prochází neuvěřitelnou eskapádou, i když možná kdyby věděl, co se stane, tak by seděl doma s manželkou a opíjel se svým mizerným osudem. Příjemné vzrušení do pondělního pracovního procesu...

5.11.2008 v 12:30 | Karma: 14,58 | Přečteno: 1772x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Terezko, já jsem nechtěla! - 6.díl

Každého z nás kazí možnost volby, ale někdy ji prostě nemáte...

1.11.2008 v 8:00 | Karma: 11,18 | Přečteno: 1275x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Pepa je prostě samec

Ta moje se naštvala a byl z toho skandál! Nic jsem neprovedl, nepiju, nekouřím, jen jsem prostě rychlejší než smrt a to u chlapa prostě není dobré.

1.11.2008 v 7:54 | Karma: 14,44 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 6

Ztrácel jsem dech z toho polibku. Byla skloněná a něžné kužely jejích ňader lákaly mé oči. Teď bych kalhoty nemohl stáhnout. Cítil jsem takové pozdvižení v mé bederní oblasti, že tohle jsem naposled zaznamenal před patnácti lety na jedné diskotéce.

31.10.2008 v 9:00 | Karma: 14,62 | Přečteno: 2094x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Extáze

Tiše se usmála a zadívala se na mě svým andělským pohledem. „Měl bys dbát na své zdraví, miláčku.“ Neměl jsem chuť na cokoliv dbát. Šéf mě iritoval, práce mě srala a doma jsem měl typický chaos. Už pár týdnů jsem přemýšlel o dovolené a otázky na svůj jídelníček jsem považoval za zbytečnost.

30.10.2008 v 9:44 | Karma: 13,35 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Očima vraha III.

Poslední díl z ukázky textu, který byl zveřejněn. Zbytek zatím leží v mém počítači. Nicméně text sloužil, jako podklad pro filmový scénář, který vznikl ve spolupráci s Tomášem Hanákem. Film "Nelítostně" se začne natáčet příští rok.

30.10.2008 v 8:12 | Karma: 9,02 | Přečteno: 1029x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Kozy jako vozy!

Byl krásný, teplý sobotní podvečer a v naší lesní hospůdce se scházela tradiční vybraná společnost. Kromě nás štamgastů spousta lufťáků s dětmi i bez nich, co se přes den čachtali v malém jezírku před hospodou.

29.10.2008 v 12:59 | Karma: 21,77 | Přečteno: 4518x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Poslední dopis Romana Postla

Z kriminalistické historie známe desítky "slavných" případů, kdy sériový vrah překročil hranice všednosti a zešílel vražděním. I česká společnost si musí na takové případy zvyknout! Straka, Hojer jsou jen předkrmem, přichází lesní vrah Kalivoda a po něm Roman Postl. Bývalý celník, od 25 let invalida, který si odseděl deset let za první vraždu 17-ti letého mladíka 10 let.

29.10.2008 v 8:00 | Karma: 15,09 | Přečteno: 1586x | Diskuse| Společnost

Radek Hromuško

Moje žena mě znásilňuje!

Nechápu, co po mně pořád vlastně chce! Živím ji a dělám všechno možné pro její spokojenost. Pracuji jako obchodní zástupce u pojišťovny a když jsem se vracel v úterý ze školení v Praze, tak mě velmi překvapila.

28.10.2008 v 8:51 | Karma: 20,66 | Přečteno: 1548x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Víš, lásko, pomalu svítá - 3. díl

Lásko, když se narodíš, jsi čistá a geniální ve své prostotě, a s prvním hříškem, který spácháš, dostaneš do vínku ten biblický pocit viny. Někdo tomu říká emoce, někdo hřích, ale já tomu říkám strach ze života, z věcí příštích.

27.10.2008 v 12:00 | Karma: 8,99 | Přečteno: 964x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Terezko, já jsem nechtěla! - 4.díl

Strach, zuřivost, chaos. to všechno proplouvá bytem, kam vstoupila smrt.

27.10.2008 v 8:00 | Karma: 9,39 | Přečteno: 1069x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Muž v osidlech...

Kamarád mi zavolal v půl jedenácté v noci. Značně rozmrzelý jsem se přestal věnovat erotickým hrátkám a byl zatažen do psychologického poradenství.

26.10.2008 v 8:17 | Karma: 22,24 | Přečteno: 3069x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Získejte lásku striptýzem!

Nesnáším hloupé náhody. Je fakt, že maminka tvrdí, že díky hloupé náhodě, která se přihodila na zadním sedadle staré škodovky, jsem na světě, ale možná právě proto nesnáším hloupé náhody.

25.10.2008 v 9:00 | Karma: 13,04 | Přečteno: 1223x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Chci mít s tebou dítě!

To, co člověk očekává, se stoprocentně nevyplní, ale to, co nečekáte, se prostě stane. Láska měnící se v přátelství a přátelství měnící se v lásku, to je sen každého, ale realita bývá jiná, a tak přicházejí momenty, kdy chlap bývá víc než překvapený.

24.10.2008 v 13:23 | Karma: 16,65 | Přečteno: 1795x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 5

Otočila se jako ve snu. S grácií pak spustila svou něžnou postavu do modravého bazénu. Ta chvilka trvala vteřinu, ale já si ji přetáčel tam a zpět. Propnuté tělo se mazlilo s vodou a rukověť jejího luku připomínala práci starých mistrů. Kdyby měl sochař najít předlohu trojské Heleny, pak by musel zazvonit u jejích dveří. Vynořila se mi u nohou a usmála se:

24.10.2008 v 8:00 | Karma: 14,92 | Přečteno: 2476x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Multiorgasmus a tantrická láska, nééé, já ji asi zabiju!

Klidný víkendový večer. V televizi šaškoval dobře placený kašpárek, vařící voda ve vaně nádherně rozpouštěla depresívní myšlenky. Vůně eukalyptu a pěna se lehce dobývaly do nosu i očí. Prostě nedělní pohoda.

23.10.2008 v 12:00 | Karma: 21,79 | Přečteno: 1840x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Terezko, já jsem nechtěla! - 3.díl

Pomalu odkrýváme pozadí děsivého příběhu, ale pravda tolik bolí...

23.10.2008 v 8:00 | Karma: 9,79 | Přečteno: 1208x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Stejně si ho změřte!

„Tak, miláčku, chceš si mě vzít za manžela?“ Klečel jsem na levém koleni a pozoroval její medový úsměv. Ukázala perličky zoubků a já si potichu oddechl.

22.10.2008 v 12:46 | Karma: 27,54 | Přečteno: 2645x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Očima vraha II.

Ano, vím, že ten text je drsný, ale podle pachatele jsem se spletl jen v tom, že nepije čaj a ráno nesnídá...

22.10.2008 v 8:10 | Karma: 18,65 | Přečteno: 4997x | Diskuse| Poezie a próza

Radek Hromuško

Ona se nebránila...

Seděl naproti ní a nechápal. Co to vlastně po něm chce? Políbil ji na tvář a chystal se odejít. Zaryté nehty do předloktí vykouzlily na pokožce pět zarudlých obloučků. „Zabiju tě, protože to dlužím,“ usmívala se studeně...

21.10.2008 v 12:26 | Karma: 23,23 | Přečteno: 3516x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Víš, lásko, pomalu svítá - 2. díl

Už je to devět dní a 22 hodin, co jsem opustil to, co je pro mne nejmilejší na světě. Lásko, moc se mi stýská, ale vrátit se nesmím. Hledám cestu sám v sobě, ale přesto jsem jen tvůj, lásko, i když tě už nikdy nespatřím.

21.10.2008 v 9:00 | Karma: 8,99 | Přečteno: 955x | Diskuse| Kultura

Radek Hromuško

Umělé bradavky a ženská přirozenost - 4

Na zastávce nikdo nevystupoval a byla prázdná. Cítil jsem se jako odložený bezdomovec. Tramvaj zmizela v zatáčce a já se podíval v kolik mi jede zpátky. Směšné pro chlapa, který jde od někud, kam se vrátit nemůže. Petra zcela jistě chystala rituální pomstu. Něco ve stylu zapomenutého klíče v zámku nebo normálně odjede za maminkou. Vůbec jsem se necítil spiklencem slasti v boxerkách za tři kila. Spíš naopak!

20.10.2008 v 13:15 | Karma: 18,75 | Přečteno: 2216x | Diskuse| Poezie a próza